luni, 23 iunie 2014

Spre ce directii se muta publicitatea online

Publicitatea online este de mult timp o metoda de prezenta activa in viata clientilor si a celor care pot oricand sa devina atunci cand cineva detine un business. Noile tendinte in ceea ce priveste strategiile online sunt mereu updatate la conditiile prin care oamenii vor sa intre in contact cu firmele, cu noile lor oferte si promotii. Internetul si implicit canalele social media abunda de conturi business si eforturi de a deveni "engaging" pentru traficul online si in defavoarea concurentei.

Trebuie sa mentionam ca in zona marketingului online tendintele care ard al ora actuala sunt
mutarea spre accesul internetului de pe mobil, video si rich media. Acest lucru insemna ca continutul online se muta spre metode de promovare diferite. Aspectele importante din aceste tendinte contin doua ingrediente principale, si anume brand building si creativitatea pe cea mai populara si dinamica retea sociala: facebook. Se spune ca news feed-ul sau publicarile pe wall sunt cel mai cunsocut si citit "ziar" pe care utilizatorii il utilizeaza, chiar si de 15 ori pe zi, insa pe cei cu sute de verificari ale feed-ului trebuie sa ii situam depedendenti de retea. Oamenilor le pasa sau sunt curiosi de activitatea semenilor lor, iar subiecte de viata precum calatorii, familie, mancare, copii plus brandurile lor favorite le umple wall-ul de noutati. Au devenit deja niste mecanisme facute dintr-un reflex.

Site-ul facebook a devenit principala sursa de reclama online, de relatii e-commerce, este o platforma ideala pentru construirea uni brand si totodata o sursa de reputation management in care aflati opinia consumatirlor in acelasi timp in care le raspundeti instant si rezolvati probeleme cu care ei se confrunta in utilizarea produsului sau al serviciului pe care il reprezentati si pe care doriti sa il vindeti, plus ca aici se pot rezolva anumite dileme in mod favorabil.
Ceea ce multi specialisti in social media si online marketing subliniaza sunt urmatoarele: sa se materializeze si incurajeze creativitatea sa webmasterii sa nu se zgarceasca la bani, sa fie autentici in comunicare, sa nu genereze presiuni pentru inetractiune sau reactiune: like-uri, share-uri sau click-uri asa cum deja ne-am cam obisnuit, sa publice noutati la momentul oportun - adica sa stie orele la care utilizatorii intra in numarul cel mai numeros online de unde obtin cele mai bune rezultate si, nu in ultimul rand, sa asculte consumatorii, sa asculte ceea ce spune ei, feed-back-ul pe care il ofera.

Specialistii sustin clar faptul ca de ani de zile se anunta tot mai pragmatic anul publicitatii mobile. La televizor se mentine un anumit procend de influenta si putere de promovare, insa aceasta nu are cu  sa ofere targetarea si reach-ul efectiv, masiv, pe care il ofera facebook-ul dar si celelalte retele sociale.
Putem sa ne simtim in mijlocul erei mobile pentru ca oamenii acceseaza facebook-ul si orice alte site-uri de pe foarte diverse dispozitive: pc, laptop, mobil, smartphone, tableta. In anul 2013 aproape 20 la suta dintre campaniile online de promovare au fost gandite mobil si responsive. Telefonul este verificat de mai mult de 150 de ori pe zi, inclusiv in semn de noapte buna si in semn de buna dimineata. Exista chiar si mai multe actiuni in care arunci un ochi pe online. Iar ceeace ar trebui sa stim cu precizie ste ca smartpphone-ul nu este in competitie de monoplizare a pietei cu tableta ci laptopul cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu